۱۶ شهریور ۱۳۹۲، ۱۶:۳۲

جامعی با مهر مطرح کرد:

احتمال لغو مجمع انتخاباتی هیئت کشتی اصفهان وجود دارد/ مشکل مدرک میرواحدی

احتمال لغو مجمع انتخاباتی هیئت کشتی اصفهان وجود دارد/ مشکل مدرک میرواحدی

اصفهان - خبرگزاری مهر: پیشکسوت کشتی اصفهان پیرامون مجمع انتخاباتی رئیس هیئت کشتی استان اصفهان گفت: به احتمال زیاد مجمع انتخاباتی رئیس هیئت کشتی استان اصفهان فردا به دلیل مشکل مدرک میرواحدی برگزار نخواهد شد.

سعید جامعی در گفتگو با خبرنگار مهر در اصفهان با اشاره به ناقص بودن مدارک علی رضا میرواحدی، سرپرست کنونی هیئت برای شرکت در مجمع انتخاباتی رئیس هیئت کشتی استان اصفهان اظهار داشت: من امروز صبح به نمایندگی از طرف جمعی از کاندیداهای مجمع انتخاباتی رئیس هیئت کشتی استان اصفهان به وزارت ورزش در تهران رفتم و پیگیر مسئله مدرک میرواحدی شدم.

وی ادامه داد: بعد از پیگیری های بسیار پیرامون این مسئله، دکتر باقری رئیس مجمع وزارت ورزش و دکتر سجادی به من اعلام کرد که به علت ناقص بودن مدارک میرواحدی به احتمال بسیار قوی مجمع انتخاباتی رئیس هیئت کشتی استان اصفهان فردا برگزار نخواهد شد.

قهرمان کشتی رقابت‌های پیشکسوتان جهان در مورد مدرک تحصیلی میرواحدی بیان داشت: من نمی دانم میرواحدی مدرک تحصیلی فوق دیپلم که باید حداقل در 2 سال گرفته شود را چگونه در عرض 3 ماه گرفته است، این چه فوق دیپلمی است که 3 ماهه کسب می شود.

وی گفت: من نمی دانم چرا هنوز جواهری از میرواحدی حمایت می کند، زیرا این فرد از همین ابتدا دارد خلاف می کند و سالی که نکوست از بهارش پیداست.

 

کد خبر 2130785

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha